wtorek, 11 stycznia 2011

Zostań uczestnikiem Young Creatives Students!



Tylko do 14 stycznia organizatorzy Polskiego Festiwalu Reklamy czekają na zgłoszenia do konkursu Young Creatives Students organizowanego przez Klub Twórców Reklamy. Jeśli chcesz dołączyć do twórców najlepszych reklam, podejrzeć ich w pracy i pokazać swoje projekty podczas festiwalu – zgłoś się! Czekają na was staże w agencjach reklamowych, warsztaty i wykłady dla uczestników. Udział w konkursie jest bezpłatny. W tym roku system preeliminacji rozszerzono o zgłoszenia spoza szkół wyższych, a także wprowadzono dwie dodatkowe kategorie: Young Directors oraz Young Photographers.

W ramach konkursu zmierzycie się z briefami kreatywnymi, a wasze wysiłki zostaną ocenione przez ekspertów z branży i artystów. Waszym zadaniem będzie stworzenie reklamy na określony temat społeczny w kategoriach: Print, Film, Cyber i Design. W każdej z nich może wystartować ograniczona liczba studentów wyłonionych w drodze eliminacji zorganizowanych przez wybrane uczelnie wyższe. Dodatkowo, kategorie Print, Design i Cyber otwarto dla uczestników z zewnątrz. Temat i brief do otwartych preeliminacji zostanie ogłoszony 3 stycznia 2011 r. na www.ktr.org.pl. Prace oceni jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR, złożone z dyrektorów kreatywnych, reżyserów, designerów i fotografów. Jeżeli poważnie myślicie o karierze w branży, udział w Young Creatives Students to może być właśnie to!

Nowe kategorie w konkursie Young Creatives Students, czyli Young Directors i Young Photographers, nie podlegają ograniczeniom wiekowym ani statusowym (mogą w nich uczestniczyć także absolwenci wyższych uczelni). Celem tej pierwszej jest wyłonienie autentycznego reżyserskiego talentu i promowanie młodych zdolnych w środowisku branży reklamowej. Do Young Directors możecie zgłaszać dowolne krótkometrażowe formy filmowe (reklama, teledysk, animacja, dokument), trwające do 15 minut. Ich wykonanie zależy tylko od waszej inwencji!
Zadaniem uczestników Young Photographers będzie natomiast stworzenie na zadany temat... fotografii. Temat również zostanie ogłoszony na stronie organizatora 3 stycznia 2011 r.


Czym jest Young Creatives?

To program skierowany wyłącznie do młodych pracowników branży marketingowej i studentów. Jest platformą wymiany doświadczeń, prezentacji młodych talentów z branży reklamowej w Polsce i na świecie. W wydarzeniach odbywających się pod tym szyldem co roku uczestniczy ponad 200 osób. Na Young Creatives składają się: konkursy branży komunikacji marketingowej, eliminacje do Young Lions Competition w Cannes, eliminacje do Eurobest Young Creatives Integrated Competition, eliminacje do Young Creatives Art Directors Club of Europe, konkurs dla studentów Young Creative Students, przeglądy młodych reżyserów, wykłady i warsztaty prowadzone przez najlepszych specjalistów z Polski i zagranicy, programy stażowe dla studentów oraz imprezy.

Dodatkowe informacje na www.ktr.org.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz