czwartek, 21 czerwca 2012


LONGBOARD DOPING 2012


Ogromna porcja adrenaliny, ekstremalnych przeżyć i najlepsi zawodnicy pokonujący wymagającą trasę w samym centrum Warszawy - to wszystko już w sobotę, 14 lipca od rana do wieczora na wyłączonych z ruchu ulicach Górnośląskiej i Myśliwieckiej. Impreza Longboard Doping 2012 jest organizowana w ramach Street Art Doping Festival i kierowana jest do wszystkich, którzy jeżdżą na longboardach, jak i tych, którzy dopiero chcą zacząć przygodę z tym sportem.



- Bardzo cieszy nas rozwój longboard'ingu w Polsce. Imprezę Longboard Doping stworzyliśmy dla ludzi, którzy chcą się zmierzyć i rywalizować w profesjonalnie zorganizowanych zawodach, a jednocześnie dobrze się bawić przy muzyce - mów Marcin Wielgo, organizator zawodów. - Pamiętamy też o najmłodszych, dla których przygotowaliśmy szkółkę, w której pod okiem fachowców będą mogli stawiać swoje pierwsze kroki i spróbować swoich sił na deskach. Dla kibiców przygotujemy miejsca do oglądania zmagań wzdłuż całej trasy, catering i wiele atrakcji. Priorytetem jest bezpieczeństwo, dlatego do organizacji zawodów zaprosiliśmy najlepszą ekipę, a podczas imprezy będziemy propagować akcję “Kask – noś z głową” - mającą na celu propagowanie jazdy w kasku. Już dziś zapraszamy na wielkie sportowe wydarzenie w centrum Warszawy! 



Formuła imprezy jest prosta - wszyscy chętni do spróbowania swoich sił zgłaszają się do organizatora zawodów. W dniu imprezy, na wyłączonych z ruchu ulicach, wytyczany jest tor, który każdy ze zawodników pokonuje na czas. Na podstawie czasów tworzy się system play-off. W kolejnym etapie czwórki zawodników startują do rywalizacji, a para najszybszych z każdego przejazdu przechodzi do kolejnej części aż do finału, gdzie na placu boju zostaje czwórka najlepszych, którzy walczą o zwycięstwo. Oddzielna klasyfikacja dla chłopaków I dziewczyn.

Sponsorami Longboard Doping 2012 są: Adidas Originals, Compensa, Rip Curl i 19 Dzielnica. Współorganizatoramisą: Biuro Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy, Zarząd Dróg Miejskich, Fundacja DoDzieła!, Longboard Shop, Automobilklub Polski, Citroen, Wake Shop, Platige Image, VW Chylińscy Brenda, S.P.A., natomiast partnerami medialnymi: 4Fun, Antyradio, Eurosport i Freestyle.pl 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz