LONGBOARD
DOPING 2012
Ogromna porcja adrenaliny,
ekstremalnych przeżyć i najlepsi zawodnicy pokonujący wymagającą
trasę w samym centrum Warszawy - to wszystko już w sobotę, 14
lipca od rana do wieczora na wyłączonych z ruchu ulicach
Górnośląskiej i Myśliwieckiej. Impreza Longboard Doping 2012 jest
organizowana w ramach Street Art Doping Festival i kierowana jest do
wszystkich, którzy jeżdżą na longboardach, jak i tych, którzy
dopiero chcą zacząć przygodę z tym sportem.
- Bardzo cieszy nas rozwój
longboard'ingu w Polsce. Imprezę Longboard Doping stworzyliśmy dla
ludzi, którzy chcą się zmierzyć i rywalizować w profesjonalnie
zorganizowanych zawodach, a jednocześnie dobrze się bawić przy
muzyce - mów Marcin Wielgo, organizator zawodów. - Pamiętamy też
o najmłodszych, dla których przygotowaliśmy szkółkę, w której
pod okiem fachowców będą mogli stawiać swoje pierwsze kroki i
spróbować swoich sił na deskach. Dla kibiców przygotujemy miejsca
do oglądania zmagań wzdłuż całej trasy, catering i wiele
atrakcji. Priorytetem jest bezpieczeństwo, dlatego do organizacji
zawodów zaprosiliśmy najlepszą ekipę, a podczas imprezy będziemy
propagować akcję “Kask – noś z głową” - mającą na
celu propagowanie jazdy w kasku. Już dziś zapraszamy na wielkie
sportowe wydarzenie w centrum Warszawy!
Formuła
imprezy jest prosta - wszyscy chętni do spróbowania swoich sił
zgłaszają się do organizatora zawodów. W dniu imprezy, na
wyłączonych z ruchu ulicach, wytyczany jest tor, który każdy ze
zawodników pokonuje na czas. Na podstawie czasów tworzy się
system play-off. W kolejnym etapie czwórki zawodników startują do
rywalizacji, a para najszybszych z każdego przejazdu przechodzi do
kolejnej części aż do finału, gdzie na placu boju zostaje czwórka
najlepszych, którzy walczą o zwycięstwo. Oddzielna
klasyfikacja dla chłopaków I dziewczyn.
Sponsorami
Longboard Doping 2012 są: Adidas
Originals, Compensa, Rip Curl i 19 Dzielnica. Współorganizatoramisą:
Biuro
Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy, Zarząd Dróg Miejskich, Fundacja
DoDzieła!, Longboard Shop, Automobilklub Polski, Citroen, Wake Shop,
Platige
Image, VW Chylińscy Brenda, S.P.A., natomiast partnerami medialnymi:
4Fun, Antyradio, Eurosport
i Freestyle.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz