poniedziałek, 5 marca 2012

RUSZA IV EDYCJA KONKURSU KAMPANIA SPOŁECZNA ROKU


W 2011 roku w Polsce zostało zrealizowanych ponad 100 kampanii społecznych. Wszystkie mają szansę na wygraną w konkursie Kampania Społeczna Roku.



Jest to jedyny w Polsce plebiscyt, w którym ocenia się kampanie społeczne za kompleksowość działań i nowatorskie podejście do problemu. Konkurs i towarzyszącą mu galę finałową organizuje Fundacja Komunikacji Społecznej oraz portal www.kampaniespołeczne.pl.
W tegorocznej edycji Konkursu kampanie będą oceniane w sześciu dotychczasowych kategoriach:
Inicjatywy obywatelskie,
Inicjatywy lokalne,
Inicjatywy 1%,
Inicjatywa Instytucji publicznej,
Inicjatywa społeczna firmy,
Marketing zaangażowany społecznie (CRM),
Oraz dwóch dodatkowych kategoriach, pojawiających się w tym roku po raz pierwszy:
Akcje zaangażowane społecznie,
Kampania o tematyce zdrowotnej.

Na najlepszą kampanię 1% czeka nagroda w postaci czasu reklamowego o wartości 100 tys. złotych brutto, ufundowana przez Dom Mediowy Codemedia SA. Kampanie zgłaszane w kategoriach Inicjatywy obywatelskie i Inicjatywy lokalne będą konkurować o wysokie nagrody pieniężne.
Nowością IV edycji Konkursu jest kategoria Akcje zaangażowane społecznie, umożliwiająca szerokiemu gronu twórców – autorów spontanicznych inicjatyw – możliwość włączenia się do rywalizacji. Nagroda specjalna w tej kategorii czeka na działaczy niezależnych, niezwiązanych z żadną instytucją. Zgłoszenia kampanii w tej kategorii są bezpłatne.
Kampanie do Konkursu mogą zgłaszać agencje reklamowe i PR, organizacje pozarządowe, instytucje publiczne, firmy i osoby prywatne.
Reklama społeczna w Polsce do niedawna zasadniczo różniła się od standardów panujących w krajach zachodnich. Teraz stopniowo zmienia swoje oblicze, coraz częściej intryguje, prowokuje, skłania do myślenia i wymyka się utartym schematom – mówi Paweł Prochenko, przewodniczący jury. – Wiele projektów wyraźnie wyróżnia się pod względem wykorzystania narzędzi, innowacyjności i podejścia do tematyki, a najlepszym tego przykładem są coroczni laureaci Konkursu Kampania Społeczna Roku.
Partnerem Strategicznym Konkursu jest firma PGNIG. Partnerami Wspierającymi są Polpharma – Partner kategorii o tematyce zdrowotnej oraz Dom Mediowy Codemedia SA – Partner kategorii 1% i fundator nagrody.

Regulamin i formularz zgłoszeniowy do Konkursu znajdują się na stronie www.konkurs.kampaniespoleczne.pl.

Termin zgłoszenia kampanii upływa 30 marca 2012 roku.
Organizatorzy: Fundacja Komunikacji Społecznej, portal www.kampaniespoleczne.pl.
Patronat Honorowy: Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska oraz Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.
Partnerzy: SAR, IAA, CCIFP, Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Patroni medialni: Tok FM, Brief, Dziennik Gazeta Prawna, O2, CR Navigator, odpowiedzialnybiznes.pl, Marketer+, Aktivist, forsal.pl, marketingowiec.pl, proto.pl, ngo.pl, CSRinfo.org, Charaktery, Bluszcz, Biz Tok.


Więcej informacji:
Magdalena Jeziorowska
Fundacja Komunikacji Społecznej
ul. Filtrowa 75/22
02-032 Warszawa
tel./fax +48 (22) 823 60 93
m.jeziorowska@marketingspoleczny.pl
www.fks.org.pl
www.kampaniespoleczne.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz