Kampanie
nominowane do nagród w konkursie Kampania Społeczna Roku 2011
8 maja w klimatycznym
Muzeum Gazownictwa PGNiG odbyły się obrady Jury Konkursu Kampania
Społeczna Roku. Obradowało 16 specjalistów z zakresu marketingu
społecznego i komunikacji: Paweł Prochenko (przewodniczący
Jury), Przemysław Bogdanowicz, Piotr
Czarnowski, Olga Figurska, Agata Grosicka, Monika Jasłowska, Witek
Koroblewski, Dominika Maison, Michał Nowosielski, Mirella
Panek-Owsiańska, Jolanta Plieth-Cholewińska, Monika Probosz,
Ireneusz Stankiewicz, Marzena Strzelczak, Rafał Szymczak i Malina
Wieczorek.
Do tytułu Kampanii
Społecznej Roku nominowano następujące kampanie:W
kategorii Inicjatywy obywatelskie (NGO):
Boskie
Matki
klient:
Fundacja Rak'n'Roll, wykonawca:
Euro RSCG 4D, Euro RSCG Sensors
Daj włos klient: Fundacja Rak'n'Roll, wykonawca: Euro RSCG 4D
Życie to nie Facebook klient: PCK, wykonawca: Saatchi&Saatchi
Do przerwy 0:3 klient/wykonawca: Stowarzyszenie WIOSNA
Faceci ratują dzieci klient: UNICEF, wykonawca: 180heartbeats
Nie czytasz? Nie idę z tobą do łóżka! klient/wykonawca: Grupa Twórcza Qlub Xsiążkowy
A Ty czyje? Kup Indeks Akademii Przyszłości klient/wykonawca: Stowarzyszenie WIOSNA
Daj włos klient: Fundacja Rak'n'Roll, wykonawca: Euro RSCG 4D
Życie to nie Facebook klient: PCK, wykonawca: Saatchi&Saatchi
Do przerwy 0:3 klient/wykonawca: Stowarzyszenie WIOSNA
Faceci ratują dzieci klient: UNICEF, wykonawca: 180heartbeats
Nie czytasz? Nie idę z tobą do łóżka! klient/wykonawca: Grupa Twórcza Qlub Xsiążkowy
A Ty czyje? Kup Indeks Akademii Przyszłości klient/wykonawca: Stowarzyszenie WIOSNA
W kategorii Kampanie
instytucji publicznych:
Zapnij
pasy. Włącz myślenie klient:
Ministerstwo
Infrastruktury, Krajowa Rada Ruchu Bezpieczeństwa Drogowego,
wykonawca: BBDO, Media
Direction OMD ,
Proximity
Kac – Poranek klient: Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, wykonawca: Fabryka Komunikacji Społecznej
Nie daj się złowić na wnuczka klient/wykonawca: Komenda Stołeczna Policji
Kac – Poranek klient: Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, wykonawca: Fabryka Komunikacji Społecznej
Nie daj się złowić na wnuczka klient/wykonawca: Komenda Stołeczna Policji
Złe
nawyki dobrych kierowców klient:
Generalna Dyrekcja Dróg
Krajowych i Autostrad, wykonawca: Sparing
Communication Group
Siła odruchu klient: Ministerstwo Sportu i Turystyki, wykonawca: Fabryka Komunikacji Społecznej
Siła odruchu klient: Ministerstwo Sportu i Turystyki, wykonawca: Fabryka Komunikacji Społecznej
Klub
Pancernika –
klient: Instytut Transportu
Samochodowego, wykonawca: Fabryka
Komunikacji Społecznej
W kategorii
Inicjatywy lokalne:
Warszawiacy
na start
klient:
Partner of Promotionm wykonawca: Partner
of Promotion, Fundacja „Maraton Warszawski”
Fundusze europejskie dla Małopolski. To się w ramach nie mieści! klient: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Departament Funduszy Europejskich, wykonawca: Grupa Eskadra, Marketing Plus
Zła opinia będzie się za Tobą ciągnąć klient: Urząd Miasta Krosna, Wydział Ochrony Środowiska, wykonawca: SpeedArt
Motocyklem bezpieczniej między samochodami klient/wykonawca: Ogólnopolskie Stowarzyszenie Motocyklistów MotoAutostrada
Fundusze europejskie dla Małopolski. To się w ramach nie mieści! klient: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Departament Funduszy Europejskich, wykonawca: Grupa Eskadra, Marketing Plus
Zła opinia będzie się za Tobą ciągnąć klient: Urząd Miasta Krosna, Wydział Ochrony Środowiska, wykonawca: SpeedArt
Motocyklem bezpieczniej między samochodami klient/wykonawca: Ogólnopolskie Stowarzyszenie Motocyklistów MotoAutostrada
W kategorii Kampanie
firm komercyjnych i fundacji firm:
Zbuduj
chatkę
klient/wykonawca: 3PR
Consulting
Zwierzęta są jak ludzie. Czują! klient: TVN, wykonawca: Redakcja programu „Uwaga!”
Po stronie natury klient: Żywiec Zdrój S.A. , wykonawca: Garden of Words
Zostań dawcą klient: Fundacja TVN “ Nie jesteś sam” oraz Fundacji DKMS Polska, wykonawca: Grupa TVN
Z Kujawskim pomagamy pszczołom klient: ZT KRusziwca, wykonawca: Starcom, Alert Media Communications
Twoje zdjęcie, Twoje prawo klient: Nikon Polska, wykonawca: Walk PR
Śniadanie daje moc klient: Partnerstwo dla Zdrowia, wykonawca: Garden of Words
Rozmowy o czasie – klient: Polska Unia Onkologii, Celgene, wykonawca: Hill and Knowlton Poland
Zwierzęta są jak ludzie. Czują! klient: TVN, wykonawca: Redakcja programu „Uwaga!”
Po stronie natury klient: Żywiec Zdrój S.A. , wykonawca: Garden of Words
Zostań dawcą klient: Fundacja TVN “ Nie jesteś sam” oraz Fundacji DKMS Polska, wykonawca: Grupa TVN
Z Kujawskim pomagamy pszczołom klient: ZT KRusziwca, wykonawca: Starcom, Alert Media Communications
Twoje zdjęcie, Twoje prawo klient: Nikon Polska, wykonawca: Walk PR
Śniadanie daje moc klient: Partnerstwo dla Zdrowia, wykonawca: Garden of Words
Rozmowy o czasie – klient: Polska Unia Onkologii, Celgene, wykonawca: Hill and Knowlton Poland
W kategorii
Marketing zaangażowany społecznie (CRM):
Kołysanki
z miłością
klient:
Ustronianka, wykonawca:
Grupa Marketingowa ArtGroup
Teraz pstrąg klient: Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych, wykonawca: Brand New Heaven
Teraz pstrąg klient: Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych, wykonawca: Brand New Heaven
W kategorii Kampanie
o tematyce zdrowotnej:
Życie
to nie Facebook
klient: PCK, wykonawca:
Saatchi&Saatchi
Boskie Matki klient: Fundacja Rak'n'Roll, wykonawca: Euro RSCG 4D, Euro RSCG Sensors
Daj włos klient: Fundacja Rak'n'Roll, wykonawca: Euro RSCG 4D
Faceci ratują dzieci klient: UNICEF, wykonawca: 180heartbeats
Zostań dawcą klient: Fundacja TVN “ Nie jesteś sam”, Fundacja DKMS Polska, wykonawca: Grupa TVN
Boskie Matki klient: Fundacja Rak'n'Roll, wykonawca: Euro RSCG 4D, Euro RSCG Sensors
Daj włos klient: Fundacja Rak'n'Roll, wykonawca: Euro RSCG 4D
Faceci ratują dzieci klient: UNICEF, wykonawca: 180heartbeats
Zostań dawcą klient: Fundacja TVN “ Nie jesteś sam”, Fundacja DKMS Polska, wykonawca: Grupa TVN
W kategorii Kampanie
1%:
Jest
między nami chemia
klient: Stowarzyszenie
Wspierania Onkologii UNICORN, wykonawca:
Agencja Young & Rubicam
Podaruj 1%! Każdy może pomóc klient/wykonawca: Diecezjalna Fundacja Ochrony Życia
Samotność nie jest dla dzieci klient/wykonawca: Fundacja GAJUSZ
Czerwony Kapturek. Strasznie jest, gdy nie ma wilka klient: WWF Polska, wykonawca: TBWA
Daj chwilę klient: Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie, wykonawca: Kolman
Podaruj 1%! Każdy może pomóc klient/wykonawca: Diecezjalna Fundacja Ochrony Życia
Samotność nie jest dla dzieci klient/wykonawca: Fundacja GAJUSZ
Czerwony Kapturek. Strasznie jest, gdy nie ma wilka klient: WWF Polska, wykonawca: TBWA
Daj chwilę klient: Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie, wykonawca: Kolman
Wyniki 4. edycji
konkursu organizowanego przez portal kampanie społeczne.pl i
Fundację Komunikacji Społecznej poznamy 4 czerwca podczas
uroczystej Gali w TR Warszawa.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz