poniedziałek, 14 maja 2012


Kampanie nominowane do nagród w konkursie Kampania Społeczna Roku 2011



8 maja w klimatycznym Muzeum Gazownictwa PGNiG odbyły się obrady Jury Konkursu Kampania Społeczna Roku. Obradowało 16 specjalistów z zakresu marketingu społecznego i komunikacji: Paweł Prochenko (przewodniczący Jury), Przemysław Bogdanowicz, Piotr Czarnowski, Olga Figurska, Agata Grosicka, Monika Jasłowska, Witek Koroblewski, Dominika Maison, Michał Nowosielski, Mirella Panek-Owsiańska, Jolanta Plieth-Cholewińska, Monika Probosz, Ireneusz Stankiewicz, Marzena Strzelczak, Rafał Szymczak i Malina Wieczorek.
Do tytułu Kampanii Społecznej Roku nominowano następujące kampanie:W kategorii Inicjatywy obywatelskie (NGO):
Boskie Matki klient: Fundacja Rak'n'Roll, wykonawca: Euro RSCG 4D, Euro RSCG Sensors
Daj włos klient: Fundacja Rak'n'Roll, wykonawca: Euro RSCG 4D
Życie to nie Facebook klient: PCK, wykonawca: Saatchi&Saatchi
Do przerwy 0:3 klient/wykonawca: Stowarzyszenie WIOSNA
Faceci ratują dzieci klient: UNICEF, wykonawca: 180heartbeats
Nie czytasz? Nie idę z tobą do łóżka! klient/wykonawca: Grupa Twórcza Qlub Xsiążkowy
A Ty czyje? Kup Indeks Akademii Przyszłości klient/wykonawca: Stowarzyszenie WIOSNA
W kategorii Kampanie instytucji publicznych:
Zapnij pasy. Włącz myślenie klient: Ministerstwo Infrastruktury, Krajowa Rada Ruchu Bezpieczeństwa Drogowego, wykonawca: BBDO, Media Direction OMD , Proximity
Kac – Poranek klient: Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, wykonawca: Fabryka Komunikacji Społecznej
Nie daj się złowić na wnuczka klient/wykonawca: Komenda Stołeczna Policji
Złe nawyki dobrych kierowców klient: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, wykonawca: Sparing Communication Group
Siła odruchu klient: Ministerstwo Sportu i Turystyki, wykonawca: Fabryka Komunikacji Społecznej
Klub Pancernika klient: Instytut Transportu Samochodowego, wykonawca: Fabryka Komunikacji Społecznej



W kategorii Inicjatywy lokalne:
Warszawiacy na start klient: Partner of Promotionm wykonawca: Partner of Promotion, Fundacja „Maraton Warszawski”
Fundusze europejskie dla Małopolski. To się w ramach nie mieści! klient: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Departament Funduszy Europejskich, wykonawca: Grupa Eskadra, Marketing Plus
Zła opinia będzie się za Tobą ciągnąć klient: Urząd Miasta Krosna, Wydział Ochrony Środowiska, wykonawca: SpeedArt
Motocyklem bezpieczniej między samochodami klient/wykonawca: Ogólnopolskie Stowarzyszenie Motocyklistów MotoAutostrada
W kategorii Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm:
Zbuduj chatkę klient/wykonawca: 3PR Consulting
Zwierzęta są jak ludzie. Czują! klient: TVN, wykonawca: Redakcja programu „Uwaga!”
Po stronie natury klient: Żywiec Zdrój S.A. , wykonawca: Garden of Words
Zostań dawcą klient: Fundacja TVN “ Nie jesteś sam” oraz Fundacji DKMS Polska, wykonawca: Grupa TVN
Z Kujawskim pomagamy pszczołom klient: ZT KRusziwca, wykonawca: Starcom, Alert Media Communications
Twoje zdjęcie, Twoje prawo klient: Nikon Polska, wykonawca: Walk PR
Śniadanie daje moc klient: Partnerstwo dla Zdrowia, wykonawca: Garden of Words
Rozmowy o czasieklient: Polska Unia Onkologii, Celgene, wykonawca: Hill and Knowlton Poland
W kategorii Marketing zaangażowany społecznie (CRM):
Kołysanki z miłością klient: Ustronianka, wykonawca: Grupa Marketingowa ArtGroup
Teraz pstrąg klient: Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych, wykonawca: Brand New Heaven


W kategorii Kampanie o tematyce zdrowotnej:
Życie to nie Facebook klient: PCK, wykonawca: Saatchi&Saatchi
Boskie Matki klient: Fundacja Rak'n'Roll, wykonawca: Euro RSCG 4D, Euro RSCG Sensors
Daj włos klient: Fundacja Rak'n'Roll, wykonawca: Euro RSCG 4D
Faceci ratują dzieci klient: UNICEF, wykonawca: 180heartbeats
Zostań dawcą klient: Fundacja TVN “ Nie jesteś sam”, Fundacja DKMS Polska, wykonawca: Grupa TVN
W kategorii Kampanie 1%:
Jest między nami chemia klient: Stowarzyszenie Wspierania Onkologii UNICORN, wykonawca: Agencja Young & Rubicam
Podaruj 1%! Każdy może pomóc klient/wykonawca: Diecezjalna Fundacja Ochrony Życia
Samotność nie jest dla dzieci klient/wykonawca: Fundacja GAJUSZ
Czerwony Kapturek. Strasznie jest, gdy nie ma wilka klient: WWF Polska, wykonawca: TBWA
Daj chwilę klient: Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie, wykonawca: Kolman

Wyniki 4. edycji konkursu organizowanego przez portal kampanie społeczne.pl i Fundację Komunikacji Społecznej poznamy 4 czerwca podczas uroczystej Gali w TR Warszawa.




Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza